Benim bebeğim 6,5 aylık şuan ama o zamanlarda bizim de mamayı arttırmamızdan kaynaklı kabızlığımız olmuştu. Doktorumuz 10 güne kadar kaka yapmayabilir demişti. Eğer bebeğiniz çok rahatsızlık yaparsa gliserin fitil kullanabilirsin demişti, ben 1-2 kez kullanmıştım . Ama zeytinyağı da iyi geliyor. Sıkıntı etmeyin dönem dönem oluyor bebişlerde