Kaansmomm Merhaba anneler kehribar bileklik aldım oğluma fakat büyük geldi nasıl takabiliirm yardımcı olur musunuz 🤲🏻
RainOverMe Ya da bılegınde olsun dıyorsanız tespih ipi alıp kendınız daha sık dızebılırsınız, bir iki boncugu eksık takıp buyuyunce bastan uzun sekılde dizebilirsiniz