bukaga ben geçtim ama cok zorlandım bulamaç verdiğim güne lanet ettim hiç tanıştırmamak daha iyiymiş evet bulamaca göre daha az yiyor ama bulamacin içindekileri başka öğünlerde vermeye başladım hem sabah gün içinde alması gereken tüm kaloriyi neredeyse bulamacla alınca iştahı azalıyordu. Her kahvaltıda sadece omlet teklif ettim aç kalsa da bulamaç vermedim bir süre sonda pes edip yedi. Şimdi köfteye de alıştırmak istiyorum bakalım ins alışır