Arkadaslar selamlar, özel bir kurumda çalısıyorum. 29ağustosta iznim bitiyor. Sonrasında toplu süt iznimi kullanmak istiyorum (toplamda yaklasık oda 1 ay oluyormuş - iş yerınde bi arkadasım toplu kullanmıştı 1 ay gibi dedi) sonradanda ücretsiz izne ayrılmak istiyorum bir kaç ay gibi. Ücretsiz izne ayrılırken çalıştığımız yere şu kadar üxtetsiz İzin kullanmak istiyorum diye belirtiyor muyuz misal 3 ay ücretsiz hakkımı kullanmak isitiyorum gibi ya da sadece söylememiz mi yeterli sonradan bu süreyi uzatıp ya da kısaltabiliyor muyum? Birde ücretsiz izinden sonra kısmi çalışabiliyor muyum yoksa tam zamanlı calışmam mı gerekir