Arkadaslar merhaba cok moralim bozuk oglum bi nezle grip hastalik gecirdik yaklasik bir ay olicak dogrud uzgun hic bisey yemiyor hatta hic cok kilo verdi kac kere doktora gittik herseyimiz temiz guzel ama yemek gördümu kaciyor oglum yemem yemem doye bagiriyor acliktan bayilacak diye korkuyorum bana tavsiyesi olan varmi cok üzülüyorum bide calsiyorim akkim hep onda kahroluyorum