Merhaba oğlum 2.5 yaşında artık mama sandalyesinde hem oturmak istemiyor -ne zaman istedi ki 🤷🏻♀️- hem de artık emektar sandalyenin aramızdan ayrılma zamanı geldi gibi 😁
Sorun şu alternatifi ne olabilir bilmedim yükseltici minderler gördüm kullanan var mı ya da başka bir şey 🤷🏻♀️