Nisakusum Daha öncede meme reddi yaşadık ama bu kadar degil. Ac biliyorum açlıktan ağlıyor hatta ama mümkün değil memeye yüzünü dönünce kendini itiyor bağırıyor ağlıyor napacagimi sasirdim
Papatya2636 Nisakusum benimki 1.5 aydan beri atakta resmen😂aklum çıkıyor emsin diye sütüm bitçek artık çokzor
Nurrr1 Nisakusum 4,5 aylık bebeğim 2 haftadır belki daha fazla aynı sorunu yaşıyoruz ben çözümünü uyurken yedirmekte buldum uyutuyorum 5-10 dk sonra dalınca yediriyorum belki sizde de işe yarar🥲
Mrvll Nisakusum memenizi bir şekilde uyarin. Ya sağın. Ya da silikon ucla emzirin. Sütünüz kesilmesin
Nisakusum Nurrr1 gündüz uyumuyor işte problem orda bu seferde hep uykuya hem açlığa ağlıyor sagip veriyom o zamnda çok çıkmıyor sut