AlyaUrasmoms Rahatsızlık değil de tuhaf bir hissi oluyor başlarda, ama bir iki regl dönemi kullandıktan sonra alışıyorsun. Ben yoğun 1 2 gün geçtikten sonra regl olduğumu unutuyorum bazen o kadar rahat ☺️ Sızdırdığını hissedebiliyosun ama biraz tecrübe etmek lazım. O da zaten çok problem olmuyor, günlük ped dışına taşacak kadar bir sızdırma hiç olmadı bende