Zulosumsal Merhaba güzel anneler 🌼 süt arttırıcı çaylar içiyor musunuz ? Ben yalnızca rezene içiyorum 🥲 deneyip sütü artmış anneler içtiğiniz çayları paylaşır mısınız 😻
Ozlem2904 Zulosumsal ben ilk zamanlar e bebekten mommys tea alıyordum güzel arttırıyor ama gaz döneminde kimyon çayını keşfettim evde kendim yapıyorum hem gaza iyi geliyo hem sütü arttırıyor
Kubracfcysr Zulosumsal bende rezene içtim sadece ve gerçekten arttırıyor onun yanı sıra yeşillikler çok güzel süt yapıyor maydanoz dereotu gibi