Adaaa_ AfraZ Ben daha kesmedim ama kesince iştah azalıyomuş.. İnş öyle olur çünkü karnım aniden tuhaf oluveriyor benim acıkıyorum.. Aşırı kilom yok zaten 62.5.
AfraZ Lidya-t insaallah cnm korkutuyolar insani emzirmeyi kes bak nasil kilo alacaksin diye Emzirmeyi kesmek ztn basli basina yoruyor zor bir sürec birde üzüyorlar yardimci olan yok
Lidya-t AfraZ Valla hiç takılma emzirmeyi kesince yemeğe düşmüşlerdir onlar alakası bile yok aksine veriyor insan .
AfraZ Adaaa_ bende ayni 65 kg ama iste millet anca can sksa. Emzirirken insan acikiyor sonra öyle olmaz herhalde