Sezgii Merhaba hanımlar daha öncede yazdım Kayseri’de kiralık daire arıyoruz gördüğünüz bildiğiniz varmı lütfen sahibinden baktık hepsi almış basını gitmiş 😓😓😓
Zumrasmom Aşırı pahalı biz de çıkmayı düşünüyoruz ancak daire bulamadık ev sahibi kirayı 3 bin yapcam diyor,yan bloktaki bi daireye 4 bin fiyat dediler Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏