Maşallah iki doz menenjit olduk 10 aylığız şuan, ikisinde de ateş yapmadı huysuzlukta yapmadı. Ama 6. Ay aşıları bizi mahvetmişti 🙊 hatta aşıdan iki gün sonra arkadaşımıza iftara gitmiştik oğlumu dört beş saatliğine kayınvalideme bırakmıştım acil eve döndük yemekten sonra. Çığlık kıyamet ağlıyordu susturamamışlar. Gece uyurken bile ağlayarak uyanıyordu geri uyuyordu. En berbat günümüzdü 🙈 ateşi öyle çok yoktu ama bizim 37 küsürdü