Ecusska Kızlar eşimin akrabası bizde kalıyordu ve covid aynı odada yattık sabahlara kadar oturduk çok şükür şuanlık bende bir şey yok ama o karantina da 7 gün onu bir odaya kapattım ama ben ne yapıcam 2 çocukla olursam
hilalhanim Ecusska ben covit oldum bebeğimde bronşite çevirdi ölüm gibiydi bana ama ölmedim. Şiddetli ağrı burun akıntısı boğaz enfeksiyonu o kadar kötüydü ki 🙄
Ecusska hilalhanim canım bir kere bende geçirdim bulaşırsa 2. Olucak 2 çocukla ben ne yaparım kim bakar bana ölür giderim tek başıma çocuklarıma bir şey olursa allahım deliricem ya
hilalhanim Ecusska olsan şuana kadar olurdun diye düşünüyorum ben covit hızla bulaşan belirti gösteren bir şey 3.geçirişim benimde kötü düşünme bence olmazsın