Cansercan İyi günler kızlar Oğlum 33 aylık azı dişlerini çıkarıyo alttan iki tane hiç bir şekilde ilaç içiremiyorum ateşleniyo ağrısı çok oluyo nasıl hafifletebilirim bilgisi olan varmı