boncukannesi123 Merhaba hanımlar, boşanmış ve çocuğu olan annelere devlet yardım veriyormuş maaş gibi alan var mı ? Başvuruları nasıl yapılıyor ?
birannebirmelek boncukannesi123 aile ve sosyal politikalar bakanlığı veriyor bu parayı oraya müracaat ediliyor diye biliyorum annenin çalışan olmaması lazım benim yakınım alıyor çocukları için ama onunkiler 12 yaşında okula gittikleri içinde veriliyor olabilir çocuk başı 1600₺ alıyor