_mmom bugün özele acile gittik artık çok kasininca malesef uyuz dedi 😔 nerden geldi kimden bulaştı hiç bir fikrim yok ve bende ve eşimde hiç kaşıntı vs bişey yok kızımizda oldu bir tek şuan hem aylar sonra artık ne olduğu anlaşıldığı için seviniyorum bir yandanda bu kadar zaman uyuzluk kaşıntısı çekti doktorlar ne olduğunu anlamadı diye üzülüyorumm inşallah hemen geçerde kurtuluruz