Bende iki bebeğimde doğum paketi almıştım. Çok rahat ettiğim için bebek paketi de aldım ikisinede. 1 yaşına kadar geçerli İçindekiler ise, işitme testi
Kalça ultrasonu
10 kez muayene ,10 gün içinde tekrar gidilirse o kontrol sayılıyor
Kan tahlili gerekirse bütün tahliller
Yarım gün yatarak tedavi
Sanırım bu kadar unuttuğum birşey yok ise. Çok mantıklı geliyor bana böyle paketler :)