Daha 16 günlük. Böyle şeyler olması normal. Benimki de kucağımda uyur, beşiğe koyarım uyanır. Takılmayın bu kadar. Dünyaya dair bildiği tek şey sen ve senin kokun. O yüzden yanında uyumadı normal tabi ki
Ben de bazen yanımda uyutuyorum. Ama siz de uyurken dikkat edin yani bebeğe çarpma boğma vs durumu olmasın. Ben bebeği yatağın üstüne doğru koyup kendim biraz daha aşağıya yatıyorum.