balyanak53 Papatya2636 herkeste farklı demek ki. Ben Doğumdan 50 gün sonra regl oldum aşırı ağrım oldu 7 aydir da hala ağrılı oluyorum
Angelangelll Papatya2636 bebeğim bir yasini bitirdi üç gün önce olmaya başladım bende hiç ağrım olmadı. Kanamam bayağı var hiç azalmadi ama ağrı sifir
irva Papatya2636 40 başı regl olmuştum ben.Ondan sonra da zaten hep düzenli her ay oldum.Regl olduğumu gün tutmasam anlamam bile hiç ne belirti ne ağrı oluyor.Önceden 1 hafta önce göğüs hassasiyetim olurdu hafif kasık ağrısı olurdu.Şimdi hiçbiri yok.
Papatya2636 balyanak53 demekki farklı bende sezaryan diye halen uyuşukmu ondanmı hissetmiyorum acaba diye sorguladım
balyanak53 Papatya2636 benim de sezaryen ama normal doğum yaptığımda sonrasındaki regller hiç ağrılı olmamıştı. Sezaryen oldum hem kanama arttı hem de ağrılı oluyor
coruttg Papatya2636 bence ağrılı olmaması normaldir. illa ağrılı mı oluyormuş ki? Umarım benim de ağrısız olur sizinki gibi
busrasena42_ 57.gunum bu gün ameliyatta çok kan kaybetmişim kan kaybetmeden kaynaklı olduğunu düşünüyorum 5gundur adet değilim ama pembe leke şeklinde peceteye bulaşan bı akaintim var buda adet mi sayiliyorki bilen varmı