Papatya2636 bizimde doktorumuz 4aylik ek gıda basladiklarimiz var demişti ama tabii doktor karar veriyordur. Büyüdükçe meme emme süreleri kısalıyor yetiyordur kuzuya.. ben önceden bir meme 30 diğeri 30dk , bir saat emzirdigimi biliyorum yanii, şimdi tolpam 10dk bile sürmüyor