Papatya2636 alın aldırın ben 2 tane aldım sadcr emama için değil eşimle kendim için de aldım uzun yola yada parka gittiğimizde çay kahve koyuyuyoruz çok iyi oluyor boşuna bebek mağazalarındaki kere çok para vermeye gerek yok beklentinin çok üstünde sıcak tutuyor