Senemkscu benim kızım da aynıydi canım, her gün burnu hırıl hırıl gece ayrı temizlerdik gündüz ayri artık fenalik geçirmiştim temizlemekten. Doktora sordum normal, bazı bebeklerin öyle olur dedi. Sen aç sürekli, geçer büyüdükçe dedi. Şimdi 4 aylık, neredeyse 1 aydır eskisi kadar hırıldamıyor. Burnunda sümüğü oluyor ama o rahatsız edici hırıltılı sesler olmuyor. Ben de açmıyorum aspiratörle, ucuna doğru gelince alıyorum sümükleri. Ucuna gelmezse fizyolojikten bir iki damla damlatıyorum rahatlıyor. Biraz daha rahatız artık.