Bebeğim 15 aylık 2 haftalıkken mastit oldum kanlar aktı resmen göğsümden 3 aylıkken 1 yaşında hep oldum şişti ateş sıtma ama emzirdim ben hep bişi olmadı bebeğime yani doktorum da zaten sık sık emzir dedi o göğsünden. Allah yardımcın olsun çok zor bişey ben çok çektim inşallah hemen geçer 💐