Serpil09 Kizlar içim o kadar çok kötü ki dün bebeğim 4 basamakli merdivenden düstü Allahtan hiç birsey olmadi sadece yüzünde yara olustu o yaranin çabuk iyileşmesi için ne kullanabilirim var mi bildiginiz krem veya başka bisey
Gmzynpasya Serpil09 morluk gecirici Bi krem vardı adını şimdi unuttum eczaneye sor verirler canım çok geçmiş olsun
Mervedr Serpil09 gözüne yakın bi yerde değilse kantaron yağı sürün . Ama ne kadar da olsa morluk geçeceği zaman geciyo başka da biseyi yokmuş bebisin şükür o yüzden üzülme 1 haftaya hiç biseyi kalmaz
Alse35 Serpil09 kantaron yağı yazmaya geldim arkadaş yazmış 😊 çok geçmiş olsun bu arada umarım hemen yaraları da iyileşir 🙏
Serpil09 pogacayanakk birşeyi olsa heralde qnlardim merak etmeyin doktora gitsem tekrrdan geri döndrecekti beni taki ettirmek için kusma kana veayresi yoktu gaytte iyiydi bi yerjnde bişey olsa mutlaka hep ağlayip dururdu merka etmeyin sorumsuz bir anne değilim
Alse35 Serpil09 olmaz Allah’ın izniyle bünyeleri maşallah bizlerden daha sağlam çabucak toparlayıp iyileşiyorlar kızım kendi yüzünü çizdiğinde 2 günde iyileşiyordu benim yüzümü çizdiğinde 10 günde anca geçiyordu 😅