Seherbilgic benn hastanede verdim direk öyle alıştı bide ben hamileyken sürekli konuşurdum bebeğimle bnce onun etkisi oldugunuda düşünüyorum emzikle ilgili konuşurdum doğunca emzigi sev tut tamam falan derdim başka şeylerde konuşurdum ve konuştuğum herseyide uyguluyor suann🤷♀️😀😀 ben ona bağlıyorum çünkü sadecee emzik değil diğer konular da da uydu sanki beni duymus anlamış gibi