Prensesannesi38 hslı falan hiç kaldırmadım bayramdan önce başlamıştım sonra kenid rahatsızşığım sebebi ile devam edememiştim.. Bayramdan sonra uyumamak için çişim var diyordu lazımlığa oturttum yaptı bi kaç gece böyle olunca yaklaşık 3 hafta öncr bezi çıkarttım. Çok şükür çok sorun yaşamadı arada kaçaklar oluyor ama oda geçecek.. Ben lazımlık ve adaptör ikisinide aldım hangisine isterse oraya yapıyor ✌️