4 ay 15 günlüğü geçen hafta koltuktan düştü bende mama yapmaya gitmiştim hiç o kadar dönebileceğini tahmin etmemiştim koltuğun bı ucundan yere başımdan kaynar sular döküldü koltuk alcak aslında cmsi önemli 50 üstü tehlike diyorlar hemen acile gittik tomografi istedi doktor hiç sorun çıkmadı çok şükür uyutmadim 4 saat uyusada yarım saatte uyandır dedi kusma göz kayması çok uyku hali olursa getir dedi yani bir şey yapmıyorlar Allah korusun ciddi bir şey varsa belli eder kendini