bbbusratas Kızlar merhaba bebeğim 10. Ayına girdi yanında konuşuyorum anne dedirtmeye baba dedirtmeye çalıyorum bay bay yapmaya gel yapmaya çalışıyorum alkış yapmaya çalışıyorum ağlıyor hemen hiç bişey yapmak istemiyor sizin çocuklarınızda öyle mi 🥺
Glcn52 bbbusratas merhaba benim kızımda 10 aylık mama meme baba gel kelimelerini kullanıyor , prematüre bebek birde . Ama her bebek kendine özeldir gelişimi kilosu davranışları akışına bırak bence canim zamanla olur hepsi 🤗
bbbusratas Glcn52 inşallah canım ♥️ Etraftaki insanlar öyle bişey ki kalkmıyor mu sürünmüyor mu diye soruyorlar sürekli 😞
Zeynepik Benim bebeğimle kalkmıyor sürünmuyor emekleriyle sadece oturuyor çevrene kafanı takmamaya çalış anne olarak elimizden geldiğince verimli olmaya çalışıyoruz bence vardır vakti zamanı diye düşünüyorum