Kızım 8 aylık 3 gündür rahatsız ateşi falan bar hem diş çıkarıyo hem de boğazı iltihaplanmış. Fazla iştahı yoktu ek gıda falan asla yemiyo sürekli emmek istiyodu 2 gündür bu akşam ne olduysa birden emmek istemiyo asla. 6 saat emmedi ne yaptıysam ve gece 2 ye kadar uyumadı tam uyuyo bi daha uyanıyo sanırım aç oldupu için. En son sağıp vereyim dedim hemen kabul etti normalde biberonla sağdıpım sütü pek içmezdi. Bütün gece sağarak süt verdim bugün fazla ateşi de yok. Neden böyle yapıyo acaba geçici midir başına gelen var mı