Wanderlust insallah canim sabırlı ve kararlı olman lazım sürekli oku ufle çocuğunu sakinlesir bide sakin gece uyandığında su vermeye alıştırma o şekilde gider . Başka şeylerle meşgul et ayağında salla benim eşim çok yardımcı olmustu sagolsun bide bizim oğlumuz yanımızda yatıyor dahada zor oldu 1 bucuk ay oldu geceyi keseli 15 gün öncede gündüzü biraktirdim suan o kadar rahatım ki anlatamam darısı sana olsun inşallah 🙂 tamamen keserken de sakin bisiler sürme göğsüne yara bandı kullandım ben cok ise yaradı uf olmuş dedim sevdi öptü hasta olmuş dedi o şekilde bıraktık ama hala açıp bakıyor emmeye calisyo yara bandını çıkarmadım çünkü açıp bakıyor hep😄