Merhabalar güzel anneler..elim bile harflere gitmiyor yazmaya..10 ay+21 günlük bebeğim var.biz kimi zaman geri çekilme kimi zamanda Prezervatif ile korunuyorduk.adetimin üstünden 12 13 gün geçti.inanmiyorum inanmak düşünmek istemiyordum gebe kalmayı ama içimde rahat etmiyordu.sirt ağrılarım şüpheye düşürdü ama zaten yok diye emin olayım diye gidip test aldım.aksama bir test yaptım.tek çizgi gördüm işte bitti derken ikinci çizgiyi de çok belirgin gördüm 🥺 kendime gelemedim.simariklik olsun istemiyorum Rabbim biliyor ama kızımı bile tek başıma büyütüyorm babanın desteği çok olmuyor olamıyor.ve güzel yavrum daha küçücük 🥺🥺