10 aylığız prematüre aslında 8,5 valla biz de yemiyoruz sadece mama ile besleniyoruz asla ağzını mıyor kaşığa. Mamayı da inanamazsınız ama gıdım gıdım 60 cc lik mamayı iki üç kere de ara vererek içiriyorum aşırı iştahsız. Yalnız değilmişim valla sevindim