Woody pofuduknuriye Az önce bir uçak bileti konusu görmüştüm. Sonra da bu. Fiyatlar beni ağlatıyor.😢 Gule gule giysin
Dilan21 pofuduknuriye ağlamak istiyorum ya. Burada bırak 17tl ayakkabı bulmayı 170 liraya bile yok. Hayırlı olsun ben yine ülkenin haline sinirleniyim.
Woody Türkiye icin https://www.sportinn.com.tr/nike-flex-advance-td-cocuk-sneaker-ayakkabi-cz0188-402?gclid=Cj0KCQjwl92XBhC7ARIsAHLl9anz7lREleoUYOZNyv5N6B7wkQ_LduF0H1iQnjlyYyQ8RCLVH6CbZoIaAnugEALw_wcB Beraber aglayalim
Woody Deletedmom_109 Amazonda geçen gün puma in bir ayakkabısını gördüm 220 TL idi. 50 tl de kuponum vardı. 170 TL ayakkabı aldım diye 1 hafta sevindim 😑