eserea gecenlerde bende boyle bi post acmistm bi cok oneri geldi ama hala pekte degismis degiliz. Size denediklerimi yazayim sizde deneyin belki sizde ise yarar. Benim bebegim 6.5 aylik.
Ozellikle lifli ve probiyotik gidalar tercih ediyorum. Armut, kayisi, yogurt, yulaf.. bol bol su iciriyorum. Yogurdu ozellikle evde ve probiyotik mayayla yapıyorum. Dr um bir probiyotik ilac daha verdi (fiyati 390₺idi ama hic bi ise yaramadi o yuzdn ilac ismini soylemeyim) fitil kullandim gliserin kansuk isimli ama poposunda tutamadi 2 kez verdim 2 kez cikti. İlkinde biraz daha uzun kaldi kaka yapti ama fitilde cikti. En son birda bi hanfendi tarif vermisti. 3 kuru kayisiyi kup kup dograyim 300ml suda kaynattim. Uzerine 1 yk irmik ve pirinc unu ekledim dedi ama ben pirinc ununu eklemedim onunda kabiz yapma ihtimali varmis. Ocaktan alinca bu karisimi uzerine 2 tam ceviz parcaladm ve bu karisimi rondodan gecirdim. Evet kaka yapiyo eskisi kadar sertte degil. Ama cok ikiniyo kucucuk cikiyo ve eskisi gibi degil kakasi. Birde sabah aksam 1 cay kasigi zeytinyagi icirebilirsiniz.