Minikkmr Hanımlar sohbet olsun diye soruyorum bir de merak ediyorum benim gibi olan var mı? Bebeğim ilk 5 ay bana benziyordu tanıdık tanımadık herkes kendini doğurmuşsun diyordu. Şimdi kızım 8. ayına yaklaştı aynı babası😂 kime benzediği önemli degil ama şaşırıyorum yani bana benzeyen çocuk nasıl birden babasının kopyası oldu😊
sherlock Minikkmr oğlum 5 aylık gören herkes kocanı doğurmuşsun diyo sizdeki değişimden biraz ben de istiyorum 😁😁
EsnadinAnnesi Minikkmr kızım doğduğunda her kes bana benzetiyordu, bebeklik fotolarımın aynısıydı resmen. Büyüdükce benden hiç bir şey kalmadı, bi ara anaannesine, babasına benziyordu, hatta babasının kopyasıydı diye bilirim. Şuan dayısına benziyor😂😂😂😂
LilyaBn Minikkmr benim kadın doğum doktorum kızım karnımdayken aynı babasına benxiyor demişti😂 doğdu babası 😂şuan 29aylık hala babası😂
Minikkmr EsnadinAnnesi evet benim de bebeklik fotoğraflarıma baktığımızda aynıydı nolduysa babasına döndü 😂
Sudee96 Minikkmr Asla değişmedi.. doğduğu gün kimseye benzemiyordu sonradan babasına bir benzedi aynısı bir insan bir insana bu kadar benzeyemez hatta 😂8 aylık
Hollymolly Minikkmr oğlum doğduğunda simsiyah saçlıydı yüzü falan babasıydı aynı. 4.aydan sonra sarıya dönüp aynı ben oldu kim olsa bana benzetiyor.
Hndealnathn Ana rahmine düştükleri andan itibaren babalarına benzediklerini söyledi her ikisinde de doktorlarım.kizimda var oğlumda birinden biride bana benzemiyor🤷birebir babalarının kopyaları
Zlm Minikkmr babasına benzetiyolardi 15 aylık hala benziyo hatta geçen bı tanıdıkları kayinvalidemin eltisine benzetti yok artık dedim icimden uzaktan akrabaları imiş 🤷 esimin dayisida kayinvalidemin kayınpederine benzetti kızımı ,😄
Minikkmr Zlm oha 😂 bana da garip garip kişileri söylemişlerdi şuna benziyor diye hayatımda bir kere görmediğim insanlar😂