Arkadaşlar dün doğum yaptım. Bebgimde hırıltılı nefes verme vardı. 2 saat gözlem altında tutacağız dediler. Sonra entube edilmiş yoğun bakıma alınmış. En az 4 gün daha goremiycem. Sonrası duruma bağlı. Lütfen bol bol dua edin. Bı an önce kucağıma alıyım. Daha kucağıma alamadım yavrumu 😭