Kızlar biliyorum daha çok bar Aralık ayında işe başlıcam. Annem bakıcak bize gelecek şuan çalışıyo o da aralıkta işi bırakıcak oğluma o bakacak. O zaman tam 11 aylık olmuş olacak şuan 7ayına 4 gün kaldı. Ben şey diye düşündüm 7 ve 8.aylarında annemin izin gününde gündüzleri bi iki saat galan bıraksam 9-10ayda da geceleri bıraksam alıştırsam acaba diyorum bide süt sağcam depolucam anneme veririm diyorum başka ne yapabilirim biraz fazla evhamlıyım bu konuda oğlum allahtan yabancılık çekmiyo ki şuan da da anneannesini dedesini tanıyı bi sıkıntı yaşamam ama benden ayrı nasıl olcak geceleri kalkıyo bazen emmek istiyo ben 3 vardiya çalışcam o nasıl olcak çünkü gündüzleri çok az emiyo beni o sıkıntı olmaz ama geceleri mama içmiyo sadece emmek istiyo bazen onu da erkenden yok etmek istemiyorum nabıcam