whitemoon Hiç ağlamıyor bebeğim biz uyandırmazsak jendi uyanacapı yok meme de ağzında ama emmiyor biberonu bile zar zot veriyoruz içiyor ne yaoabilirim sütü sağıp vermeye çalışıyorum
Sudee96 whitemoon yapacağınız tek şey bir şekilde uyandırıp emzirmek altını açın islak mendil sürün gerekirse tamamen soyun vücut ısısını düşsün ki uyansın yüzüne islak mendil deydirin Veya islak bir bez sürekli emzirin saat bekelemeen
BurcuKucuk whitemoon bence doktora gidin çünkü çok ilerlediyse hastaneye yatış yapılıyor değerin düşmesi için. Daha sonrasında da zorla uyandırmanız gerekiyor uyanmıyor demeyin çünkü bu şekilde iyice ilerler
Lilababymom whitemoon düzgün emebildiginden emin değilseniz 2 fazla 2 saate bir sutunuzu sagip verin olmadi birkaç gun mama verin. Değerleri ilerlemiş olabilir doktora götürdünüz mu belki tedavi gerekiyordur. Sarılık önemli lütfen ihmal etmeyin
Veragillerden Sarılık değeri ilerlemiş olabilir mi? Topuğunu sıkın, burnunu sıkın ama mutlaka ama mutlaka uyandırın. Benim kızım da sarılıktı. O kadar zor uyandırırdım ki. Ama mecbur beslenecekti. Yoksa sarılık çok zor geçer, hemen uyandırın
Y6_ Zorla emzir burnunu sık ayaklarını gıdıkla meme ver uyanmasa bile emer sütünü içer henüz sütün yetmiyorsa dr a sor takviye ver beslensin bnmde 1 haftalık 3 4 gün önce test yaptırdık 10.5 çıktı hergün güneşlendir ama direk alacak güneşi camdan değil cam güneş ışığını kırıyor çünki dün sağlık ocağına götürdük düzelme var rengi iyi dedi dr. Anne bebek arası kan uyuşmazlığı olursa artarmış bizde öyleyiz A+ bebeğin +0 bnm kan grubum