Selamlar, yavrucuğa geçmiş olsun 😔 Ateş olması vücutta bir düşman olması anlamına geliyor ve vücut alarm veriyor. Antibiyotik hastalığı baskılamış ama vücut direnci düşükse veya enfeksiyon dirençli bir mikrop ise işe yaramamış olabilir. Bulunduğunuz yerde Üniversite hastanesi varsa (Tıp Fakültesi) oraya özel randevulu götürmeyi deneyin, daha iyi oluyor. Sizin yapabileceğiniz en güzel şey bağışıklığı güçlendirmek. Biliyorum çok emek veriyorsunuz, ama belki bu dönem için biraz takviye gerekebilir. 🌸