“_gulll”#p21889694 aklıma şöyle bir şey geliyor. Bebeğinize gün içerisinde çok fazla hayır diyormusunuz? Bir hata yaptığında kızıyormusunız? Evdesiniz fakat Gün içinde ev işlerine takılıp bebeğinizle vakit geçirmeyi sürekli erteliyormusunuz? Vakit geçirmek dediğim karnını doyurmak,altını temizlemek dışında. Bol bol oyunlar oynayıp,ne bilim şarkılar açıp kucaklayıp, öpüp sarılıp ,onu ne kadar çok sevdiğinizi söylüyormusunuz?
Bunları yapmıyorsanız her gün yapın bunlar çok önemli, temizlik sizi erteliyorsa temizlik yapmayın,telefonla ızun vakit geçiriyorsanız twlefonu elinize almayın.
Hayırınız çok fazlaysa
örnek vericem deterjan dolabını açtı siz, bunlar deterjan bunlarla oynamak senin için tehlikeli gel biz şunu oynayalım diyin. Hayır düyorsunuz ama onu mutlu edecek başka şeye yönlendiriyorsunuz bu şekilde söyleyin hayırlarınızı☺️