[silindi] Bebeklerinize göz muanesi yaptırdınız mı? 35 günlüğüz yaptırmalıyım? Nereye randevu alıyoruz?
Eylulllllll [silindi] evet yaptırdım , yaptırmanız gerekiyor. Varsa çocuk göz bölümü yoksa normal göz
Lalegul [silindi] 1 aylikken yapılıyor göze randevu almıştım sonra 1 yaşında gel dedi o zamanda gittim mutlaka gidin
[silindi] Eylulllllll Ne yaptılar muanede? Ne kadarlıkdı bebeğiniz? Ve neye bakıyorlar? Ay çok sordum kusura bakma😐😂
Yelzyss 1 aylıkken yaprtırdık. Kalça ulturosonu olsugu gün. 6.ayda mutlaka baktırmamızı söyledi doktor gözde bir problem varsa ozaman belli olur demişti.
Naz_ve_annesi [silindi] biz 3 aylıkken yaptırdık ve birde 10 aylıkken yapılması gerektiğini söyledi doktorumuz. Göz bölümüne randevu alın
tugbayaf Yaptırdım bi isikla gozune bakti bisey yok dedi 3nci ayda gel dedi ama daha gidemedim sizinki de boylemiydi kizlar
Naz_ve_annesi [silindi] evet erken sanki biraz 3.ayda oluyor genelde diye biliyorum bize de hastaneden cikarken 3.ayinda göz muayenesi olucak falan demişlerdi. Isterseniz biraz bekleyin 3 aylik olunca götürün ama tabi yinede siz bilirsiniz
zeynep321 bebegim25 Altı aya kadar yaptırın demişlerdi de acaba şimdi götürsem geç kalmış olur muyum altıncı aydan sonra götüren var mı ki
Birkedibirbebekkkk [silindi] evet yaptirdim. Cocuk doktoruna gidiyorsunuz o sizi goz doktoruna yönlendiriyor.
bebegim25 zeynep321 inanın bilmiyorum ama doktor dediyse tabiki olur bana 3 aylıkken yaptırılması gerektiği söylenildi
Toprak-hira59 [silindi] kuvozde yattigi icin rot muaynesi yapildi 1 aylikken ama ayriyetten bi muayne istiyorlar miydi duymadim hic
2021_asel [silindi] Evet 3 aylıktı yaptırdım bu gecıcı sen 1 yasında tekrar rutın kontrole gel demıstı o zaman daha sağlıklı oluyormuş