deno1 Bebelac bebelac gold içmiyor bir tanıdık ek gıdaya geçinci bizimkide 2 numarayi içmedi 3 numara verdik demişti önerebileceğiniz mama var mı başka
Alpyy deno1 gerçekten mi neden acaba tadı mı farklı ki? Benim de 1 numarada son kutum 2 numaranın stoğunu yapıyordum 🤦
deno1 Deletedmom_33 naptiysam icmiyor 2 aydır çat pat zorla çoğunu dökerek gün geçtikte tamamen kesti suan hic almıyor çaresizim resmen
Deletedmom_33 deno1 Benimkinin içeceğini düşünüyorum çünkü mama hastası kendisi. Ek gıda da zorluyorum hala. Başka bir marka deneyin olmadı, tadını sevmemiş olabilir
deno1 Alpyy bilemiyorum belki bebelac sevmedi 2 numara başka mamayada şans vermek istiyorum onuda almazsa son çarem artık 3 numara olacak tabi doktora sorarak bakalım umarım sizinki alır
deno1 Eysar sma comfort yüzünde dokuntuler yapmıştı 2 aylıkken falan onu kesince gecti ama optipro hic denemedim korkuyorum yine alerji yapar mı diye
Eysar deno1 ozaman hipp kullanıin iki kızıma da kullandım çok memnun kaldım ama da kullanıyorum simdi