Net iki aydır ishal. İshali mukuslu yeşile dönük. Her defasında dolu dolu yapmıyor az az yapıyor ama ona rağmen ikinarak yapıyor günde 8 9 bez oluyordur. Neredeyse doğduğundan beri yaşıyoruz bunu ama 2 aydır geçmeyi erdi en son doktora götürdüm alerji dn de şüpheleniyorum çünkü başka hiç Bi belirti de yok ne ateş ne kusma. Geceleri uykular haram. Tahlil verdik hepsi temiz bakteri enfeksiyon bisey çıkmadı ama kan çıktı. Maflor verdi 10 gün süt bisey yeme alerji testine gelin dedi bende yemiyorum oda. Söyle düzeldi gibi olmuştu iki gündür başa sardık yine. Pişik oldu bide üstüne artık oda bende yıprandık. Başına böyle bisey gelen var mı. Varsa benzer şeyler yaşayan bende ona göre araştırayım Bi çare bulayım ona göre yönlendireyim kendimi