Btlcngl olmaz mı benim de kızımın 1 yaşına 14 gün var
Tahmini beşinci olması gereken adetim ise 12 gün gecikti tüm belirtiler var başta PMS sinir karın bel ağrısı ama kanama yok amma ve lakin boşalma da olmadı hiç
Bu şüphe kurcalayacak ya acaba diyorum önden gelen sıvı mi geldi ya da farkında olmadan kaçtı mı bı de yeni evli yeğenim var onun da kocası her dk soruyormus hamilelik belirtisi bu fln 😂 o değil de bı de bende fibromiyalji var aşırı bel ağrısı var bı bebek yeter diyorum kardeşsiz kalmasa iyi olur ama mecalim yok ne taşımaya ne doğurmaya ne bakmaya