Kücükkken o uyurken hızlı hızlı girip çıkardım zaten ebeveyn banyosunda yıkanıyoruz bebeğimde bizim odada uyuyordu. 3 aydan sonra onunla girmeye başladım banyoya 😋 yere kaydırmaz seriyordum bu nu da kucağıma alıyordum hızlı hızlı önce kendimi şampuanlayıp sonra onu yıkıyordum.
Biraz büyüyünce banyo oturagı aldım sanırım 4.aydı… o zaman cok daha rahat oldu. Hala banyo oturagı kullanıyorum bebeğim 7 buçuk aylık. Cok cok işime yarıyor valla.. beraber yıkanıyoruz sürekli çıp çıp cok da seviyor😇