Gnyarknnn Benim kardeşimle aramda 17 yaş var. Tek çocuk gibi büyüdüm denebilir biraz şımarık büyütüldüğüm için ileride insan ilişkilerimde her istediğim olmaması şoku beni bi tık üzmüştü 😀 İşin şakası bu ama bir zorluk vs çekmedim ben ama 17 yaşımda kardeşim geldiğinde hayatın tadı bir başkaydı .. O benim her şeyim , kendi yavrumdan çok onu düşünüyorum bile diyebilirim o benim ilk annelik tecrübem sayılır 💕 Yani bilemiyorum ikiside güzel aslında hayırlısı olsun bende tek çocukta kalmayı düşünüyorum bu arada