İyi geceler kızlar. Normalde sabah sorucaktım herkes aktif olur bilen biri çıkar diye ama dayanamadım. Olay şu ki 2 aylıkken kızım verem aşısı oldu doktor 4. Aya geldiğinde orası şişicek iltihap akıtığ kabuklaşıcak iz kalıcak dedi. Çok şişerse hemen getirin diye bişey söylemedi eşime sordum oda yok öyle bişey demedi dedi. Görümcem kızımın kolunu gördüğünde başladı çok şişmiş ucu kızarmış benim oğlumun böyle olmamıştı hemen bi doktora götürün bi sorun var gibisinden konuştu. Kızımın aşı yerinden henüz bi iltihap yada sıvı akmadı kabuklaşmadı. Kızım şuan 6 aylık ve bildiğim kadarıyla 6-7. Ayında akıtmaya başlıyo. Benim oğlumun bu kadar uzun sürmemişti kolonya bastır bana öyle söylemişti falan diyo ama banada hiç öyle bişey söylemedi onu yapmak istemiyorum açıkcası. Yani bu durum beni endişeye soktu. Sizce normal mi bu kadar şişmesi hemen doktora götürmem gerekir mi? 