Arkadaşlar doğum yapalı 1 buçuk yıl oldu spinal epidural sezeryan oldum fakat şu an sırtımda yani iğne yerinde beze var tam iğne yeri ve inanılmaz şiddetli ağrı oluyo o kısıma dokunmuyorum resmen o derece ama doğum sonrasından beri beze ve ağrı var normal mi bazen oradan kramp sancı giriyo yanma oluyor?