Mineladamoms Merhaba arkadaslar sezaryen olali 4 ay olacak ozellikle sol elimde gecmek bilmeyen uyuşukluk var,sizde de boyke birsey oldu mu acaba caresi varmidir
Hazalks Mineladamoms hayır olmadı uyuşukluk veya morluk his kaybı yaşıyorsanız doktorunuza bildirmeniz gerekirdi bana öyle denmişti ama öyle bir şey yaşamadim bence bir doktorunuza bildirin