Ben normal doğum yapmadım fakat doğumdan 40-50 gün sonra düzgün beslenip yemek yapamadığım hep dışarıdan katı yediğim için ciddi anlamda kabız oldum sonrasında da basur oldu. Afedersiniz, kanama geliyordu tuvalete çıkarken ve canım ciddi anlamda acıyordu. Doktorum genel cerrah muayenesi önerdi zaten gitmeye de vaktim yoktu internetten biraz araştırma yaptım. Sabah aç karna 7 kuru kayısı 1 bardak su içtim. Gün içinde de bir kase yulaf ezmesi yedim. Tabi sıkça da su tükettim. 3-4 gün içinde bu şekilde geçti gitti. Şimdi o et parçası yok ama azıcık katı beslensem yine kabız oluyorım dikkat etmeye çalışıyorum. Bende işe yaradı ama bilemiyorum sizde durum nasıl olur sadece tavsiye ediyorum. Tabi doktor görmesi daha iyi olabilir :)